tisdag 25 december 2012

Nu är det jul här i vårt hus

Eller på nåt sätt känns det som att julen är lite förbi. Julen var igår, när barnen var här och vi firade julafton tillsammans...åh så mysigt! :)

Men nu är de hos sin far och firar jul igen, de små sötingarna, och jag och Andreas är ensamma hemma.

Jag har inte bloggat på länge - inspirationen har inte infunnit sig och jag vill inte tvinga fram den heller. Jag bloggar när jag bloggar :).
Och NU bloggar jag. Jag vill sätta in bilder så jag har lite minnen från den här julen.
Såhär såg det ut i det Lantlollska hemmet julen -12.


(Köket.)


(Tv-rummet. Se, vi FICK in en liten gran även om jag var skeptisk :). Och det ser ju faktiskt inte ens överbelamrat ut!)


(Mitt näst finast julgranspynt - de virkade små hjärtana. Det finaste syns nere i högra hörnet - en mumin-kula, en av tre. Jag fick en i julklapp av barnen förra året, två köpte jag själv efter julen. Åh så fina! Allt med Mumin är fint! :))


God Jul och Gott Nytt År på er, allihop! Hoppas att alla har haft det så fint som det bara går!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar