lördag 13 augusti 2016

Long time

no see, som det heter.

Jag har haft semester och tydligen väldigt mycket även från bloggandet.
Men det gör ju inget. Mitt bloggande sker ju huvudsakligen för min egen skull. Men kul att se att så många tittar in här dagligen ändå, och förlåt till er att jag inte har uppdaterat!

Det blir inget viktigt idag heller. Dagen har varit lugn. 



Den började med sovmorgon (eller dra-mig-morgon, jag vaknade vid sju och kunde inte somna om men låg kvar till typ tio :)). Men sen tog vi lite förmiddagste, jag och min man. Gött! I Indiska-kopparna som jag fyndade på loppis i Slottsskogen när vi var i Göteborg för några veckor sen.

Men idag har det varit en stor dag - Wilmers födelsedag :)
Två år fyllde han. Och såklart ska det firas!
Nu är ju inte Wilmer någon festprisse direkt. Han var mest irriterad på mig när jag försökte gratulera. Men skinka kunde han inte motstå, sittande på köksbordet :). 








Grattis Wilmer, mammas kille (även om han inte själv tycker att han är det :))!


Jag har fotat en massa mat och annat däremot, som jag ska skriva om en annan dag. Kanske redan imorgon :). 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar