onsdag 14 augusti 2013

Det kliar i pysselfingrarna

på mig.
Jag hänger på en ge-och-få-sida på fejsbok, och där fanns det igår kväll en snäll människa som ville ge bort trollhasselgrenar. Och jag skrev till henne, och idag fick jag hämta :).
En sån här fin stor fick jag, plus en något mindre, plus en hel mängd små!:

(Ja, jag tror att det är ormhassel och inte trollhassel, men i amatörögon som mina är det shit the same :))

Vad gör man med en sån? Jo, jag har tusen idéer. Men ingen sån klockren! Egentligen skulle jag nog vilja måla den vit och hänga i taket och byta pynt i allt efter årstid. Men är inte det lite trist, nu när jag tänker efter?..plus att vi ju inte har nån takhöjd att tala om :). 

Är det någon som har idéer? De mindre tänkte jag ha som pynt i olika blomsterarrangemang och annat. 
Men där kanske det också finns några käcka tips? Bring them on!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar