måndag 2 februari 2015

Vintervackert

Jag kan inte påstå att jag är en stor vän av snö.
Men såna här dagar som idag, då ÄR det faktiskt vackert :). Såhär såg det ut från yttertrappan när jag och hundarna gick ut i förmiddags:



Ser ni gångarna som Andreas har grävt åt hundar och höns? :) Man ser en av gångarna som leder fram till förrådet. Igge bryr sig inte så värst, han har sina hyfsat långa ben som han springer med i snön.
Men pudeln, och Will-Mer...de är glada! För att inte tala om hönsen.

Det där med att få med alla tre hundarna på samma bild tycks rätt hopplöst. Det här var den bästa bilden jag lyckades med idag - och då försökte jag länge!



Alla springer liksom åt varsitt håll.

Men Will-Mer, han är riktigt photogenique. Tur att det numera är digitalkameror som gäller, annars hade jag ruinerat mig på att fota honom. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar