lördag 25 juni 2016

Paviljonghäng hela helgen lång

Den där paviljongen alltså. Den har redan blivit ett tillhåll för det mesta.

Det började redan i torsdags kväll när dottern och hennes pojkvän var här och vi grillade burgare som vi sen dinerade på i paviljongen. Jättemysigt, och inget gör mig ju gladare än när jag har alla mina barn hemma :).

Igår var det ju midsommarafton, och vi hämtade hit min mamma för midsommarlunch. Självklart avnjöts den i paviljongen :). Vädret var väl sisådär, men det är ju tak på så det gick utmärkt att sitta där ändå. 




På kvällen kom våra vänner P och A-S på besök. Tanken var att P skulle köra, men på grund av ändrade planer sov de över istället. Så det blev kalas ål najt lång :).
Och på kvällen var till och med vädret med oss, så det blev en jätteskön midsommaraftonskväll! 
(Dock inga bilder. Men kvällen innehöll bl a grillbuffé, vin, drinkar, öl, gitarrspel, sång och mycket prat och skratt!)
Idag har vi varit lite trötta, men även för det är ju paviljongen toppen. Jag satte mig där medan Andreas tittade på fotboll. Som sällskap hade jag en kopp te, en bok, fröknäcke med brie, och så Wilmer som kom ut när Andreas också var på gång.



Sen kom han ut, min stilige man. Och han satt där i kvällssolen och var ännu finare än vanligt. Jag blev rätt så kär. 




Sen låg han förvisso och såg inte fullt lika fräsch ut när han sträckte ut sig på soffan och drack öl och åt potatisskruvar ;)...



Men jag hade ju även en lite mindre man med mig. Han är söt jämt :)





Till och med när han råkar blunda på bilden :)


Nu har paviljongen stängt för ikväll. Men det är ju en dag imorrn å! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar