lördag 6 oktober 2012

Passionsdryck

Jag fick en fin present av min syster idag - en flaska fylld med passion! :)
Nej, ingen passionsfruktsdryck eller så. Utan ren passion, i form av rosensaft!
Såhär står det på etiketten:
 
"Saft gjord på röda rosor. Röda rosor främjar passionerad kärlek. De går dessutom att äta. Rosensaft smakar helt enkelt ros. Har man fått smak för den är det svårt att vara utan."

 
Hmm...Aja, klart värt att testa. Passion är ju alltid trevligt :).
Men jag har inte smakat än. Jag vill ju inte bli vild och galen när klockan bara är barnet och vi ska se på Dallas och allt. Och framför allt är det väl bra om både jag och Andreas kan dricka samtidigt så vi inte blir sådär osynkade. Det vore jobbigt.
Det får bli innan tandborstningen ikväll! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar