torsdag 8 maj 2014

Det var det där med pulled pork...


Idag blev det den dragna grisen igen.
Men jag kom på det så sent igår kväll igen så jag orkade inte ställa mig och göra "förkryddningen". Så den fick jag göra i förmiddags. Och då hann den ju inte stå över natten, men skitsamma tänkte jag - det går nog fint! :)
Och jodå, visst blev det gott! Men inte alls sådär saftigt och fint som annars....Ganska torrt. Och inte så mört som det brukar.
Men gott ändå. Och om det som blev fel berodde på att jag inte kryddade igår ska jag låta vara osagt, men jag gjorde ju samma som alltid i övrigt, så jag gissar på det!

Idag blev det vare sig pitabröd eller mos till. Idag var det tortillabröd som gällde. Ohlala så gott!
Recept hittar ni HÄR!

2 kommentarer:

  1. Hej du, jag har suttit ett par dar och läst din blogg från början, du skriver så bra och många fina recept som jag ska prova. Jag bor på landet och har också höns, 21 Lomandamer och en tupp + 40 kycklingar som jag kläckt i 3 omgångar, hund och 2 katter. Du får ha en trevlig helg. Katarina i Åmål.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, en tvillingsjäl :). Vad kul att du gillar min blogg! Har du nån blogg eller hemsida jag kan kika på?

      Radera