tisdag 9 september 2014

Gott och blandat

Idag skulle jag gjort köttbullar i gräddsås, med potatismos.

Men när Andreas kom hem, råkade vi somna en stund. Jag vaknade inte förrän vid 18-tiden, och då kände jag mig inte så sugen på att ställa mig vid spisen. Så Andreas åkte och hämtade pizzor. Så kan man också göra :)



Idag har jag lekt lite med min kamera. Jag har upptäckt hur roligt det är att fota panoramabilder, så det har jag gjort ute häromdan: 




Och så inomhus idag!:






Det ser helt stort och förvrängt ut. Men kul :)

Och jag tog förresten en bild på något som jag gillar väldigt, väldigt mycket - nämligen blommor! I fredags var dottern med pojkvän hemma, plus pojkvännens familj. Då hade dotterns svärmor med sig en fin blombukett som fortfarande är som ny. Så himla höstig och fin!
Jag älskar att ha en bukett på bordet...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar