torsdag 19 mars 2015

Så ful så han är söt!

Så har jag hört Wilmer beskrivas :).

Och nog är han lite söt, allt. Men inte sådär bildskön kanske. Men söt.

Idag satt han med mig i soffan när jag tittade på Per Morberg i "Vad blir det för mat?". Men mest stod han ungefär en decimeter från mitt ansikte och glodde på mig:





Jag hade ett glas isvatten på bordet, med citron och hallon i. Ja, det måste jag slå ett slag för, för det har jag haft lite fnatt på idag. Isvatten med citron och hallon! Jag kan knappt tänka mig nåt mer läskande! :)




Och när jag drack stack Wilmer ner sin platta lilla nos (hans panna går längre ut än nosen :)) i glaset och ville ha citron. Va? Citron?? Jag lät honom smaka. Och han älskade det!






Sen lekte han en bra stund med sin sork, och kastade runt kuddar i soffan. Han är ruskig när han sätter den sidan till...
Men som valpar gärna gör så slocknade han sen, mitt i. 



Hur gullig kan man bli? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar