onsdag 11 mars 2015

Snabbmat igen!

Idag var tanken att äta gårdagens rester - igår gjorde jag en korvgryta som var himlans god, och det blev en massa över.
Men idag på eftermiddagen blev jag ändå hungrig på lite lunch, så jag åt min del av grytan.

Men efter veckohandling och körning av liten påg till hans ömme far, så var jag hungrig ändå när Andreas skulle äta gryta.
Så jag gjorde snabbmat :) Kycklingfilé i ugnen - bara tina, salta, peppra, lite paprikapulver och lite grillkrydda först. 225 grader i typ en kvart (skär lite i kycklingen så du ser att den är genomstekt).
Under tiden gjorde jag en god sallad med blandad sallad, gurktärningar, tomatklyftor, srimlad rödlök, skivade champinjoner....ja, och så en god vinägrett på.
Bearnaisesås till, och så pressade jag lite lime över alltihop.

Otäckare middag har man ätit :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar