onsdag 16 september 2015

Blommor, te och prat

Idag fick jag besök av min vän A. Vi drack te och åt smörgåsar och pratade.
Det är så kul när vi kan ses såhär. Vi är vänner sen många år tillbaka, och vi umgås mycket även familjevis tillsammans med våra respektive. Våra söner är bästa vänner. Det är kul när vi umgås med familjerna. Jättekul! :) Vi har många roliga minnen ihop.

Men det är ändå väldigt roligt när jag och A får tillfälle att umgås själva. Prata bara vi.
Och det fick vi ju göra idag :).
Det gick åt ett par koppar te och några smörgåsar. Jag skulle orkat prata länge till, men sen hade A en tid att passa så hon åkte.

Men på mitt köksbord står blommorna kvar, som hon kom med. Jättefina små ljusrosa rosor samt vita vaxblommor. Alldeles bedårande! <3






Tack för blommorna, A! Och tack för idag! :) Vi får se till att komma iväg nån lördag som vi har pratat om. Det vore så roligt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar