onsdag 2 september 2015

Vad är det för fel på hösten?

Inget fel alls, säger jag :)

Det är jättemysigt! Här har jag rullat kåldolmar och kokat kotletter, och idag bakade jag frallor som sitter som en smäck till en kopp te.
Och idag kom jag mig för att börja tända ljus, big time!

När Andreas kom hem åkte han och skjutsade pågen till hans far. Under tiden somnade jag. Jag vaknade till en liten stund när Andreas kom hem igen, men sen kom han också och la sig och då somnade vi båda två. Två timmars "powernap" blev det!
Och när vi vaknade var vi inte alls hungriga, så någon middag lagades inte. Istället kokade jag te och serverade ostfrallor. Och tände ljus...





Och Idol är väl i allra högsta grad höst! Tända ljus även till det förstås... 



Johanna är hemma lite grann nu, så det är extra mysigt med tv-kväll :)
Inget, absolut inget, gör mig så nöjd och glad i själen som att få vara med mina fina barn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar