måndag 20 april 2015

Ett halvår kvar

Ja, det är det faktiskt - förhoppningsvis ungefär ett halvår kvar av fantastiska dagar - vårdagar, sommardagar och höstdagar. Innan mörkret och det gråa kommer.

Idag har jag haft en ganska dålig dag på vissa sätt. Kroppen (och knoppen) lyder liksom inte. Jag har tappat saker hela tiden, jag höll på att ramla när jag gick på plana golvet, jag går in i saker fast jag tror att jag ska gå förbi dem. Jag slår i, jag ser inte som jag ska, och så denna trötthet....och så har jag ständigt lite feber, jag vet inte varför men det har varit så i ett par veckor nu. Inte mycket feber, inte alls mycket - men ständigt mellan 37,5 och 38, och då har jag ändå ständigt Alvedon i kroppen (p g a kronisk värk).

Men ska man vara sjuk så ska man vara det såhär års :). Idag har jag suttit ute och njutit på min favvobänk vid söderväggen. 



Det är kanske inte världens vackraste bänk, men oh så skön! Och läget....
Och utsikten! :





 Och på kvällen struntade vi i vad som stod på matsedeln - istället var vi ute och grillade korv! 




 Scans grillkorvar med tunt skinn. Helt ok körver! :)


 Konstigare än såhär behöver det inte vara. 


En drink efter maten, medan solen gick ner bakom kullen...


Så ska jag sammanfatta så har den här dagen varit mer plus än minus i alla fall.
Och värmen ska fortsätta i veckan, hörde jag talas om. Bring it on! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar