fredag 18 januari 2019

Han är så supersöt


min lille Bröli. Lite enerverande ibland med sitt överväldigande behov av att vara exakt där hans mammi (jag) är varenda sekund. Men i det stora hela - supersöt.
Hans ögon är ju i en klass för sig. Omdömen som jag fått höra om hans ögon: "Ganska så stora". "Charmiga". "Uttrycksfulla". "Härliga".
I själva verket är de ju kanske snäppet för stora för hans lilla ansikte. De är alltid (när han är pigg och vaken) väldigt vitt uppspärrade. Han tittar på allt och ser ständigt ut som ett frågetecken.

Häromdagen visade jag ju när Bröli tittade på när mammi bakade tekakor.
Här är en bild på när Bröli tittar på mammi när hon tittar på tv: 



Och här är en bild på när han tittar på sin pappi:


Lite mer klassiskt "söt" när han tittar på sin pappi, tänker jag.

Jag är fascinerad av hans ögon. Jag tänkte att jag skulle ta bilder på när Bröli tittar på saker. Det här får bli en start. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar