torsdag 14 augusti 2014

En dag av dekadens

Idag har jag verkligen inte gjort nån nytta här i livet. Inte nåt.

Jag låg och drog mig länge. Städade inte. Har inte ens plockat ur diskmaskinen...eller jo, vänta, DET gjorde jag faktiskt! :)
Men inte en enda gryta är kockad, inte ens en liten korv stekt. Inte en pinal har jag gått och plockat ordning på, och inte en meter har jag promenerat (eller jo, till brevlådan och tillbaka - typ hundra meter). Inte en endaste maska är virkad, inte minsta kaka bakad. 

Istället gjorde vi så att när vi, efter att Andreas kommit hem, skjutsat Petter till hans bästa kompis, så svängde vi in på en pizzeria på vägen och käkade middag där.
Och sen åkte vi till Hemmakväll och tjackade upp oss på godis och en film.

Nu tänker jag laga till en kopp te, sen slänga mig i soffan och glo och äta godis.
Imorgon är en annan dag. Nya tag! :)




Jamen vadå, det är ju inte ens Ernst på tv ikväll fastän det är torsdag och allt :( Det är FRIIDROTT! *arg*

Nu är det filmtajm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar