måndag 12 januari 2015

Alltså den här årstiden...

Visst är det ruskigt ute. Det blåser och det är glashalt så jag kan inte ens promenera på dagarna. Och det är kallt!

Men det är också mysigt - inomhus! Brasor i kakelugnarna, sköna raggsockar, tända ljus, en kopp te, sköna plädar i soffan, och så tittar vi på det eviga "That 70´s show", favoriten :).
Jomen det är rätt mysigt, faktiskt.

Såhär ser det ut från min synvinkel på kvällarna. Och så sitter jag med ryggen mot brasan så det värmer sådär gött. 




Förresten, på tal om te - ikväll provade jag teet som jag (ok, VI) fick i julklapp bland en massa andra fina delikatesser, av Johanna och Albert. Tant Augustas!

Kolla, till och med en bild på mig på :)


Himla gott te, rekommenderas! Jag är inne på andra koppen. Och jag, kära vänner, dricker INTE småkoppar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar