måndag 5 januari 2015

Billig mat såhär efter jul

Det är nog många plånböcker som är lite magra och sköra såhär efter jul.
En post som man ofta lätt kan dra igen på då är maten!
Men det behöver ju inte betyda dålig och tråkig och osmaklig mat - tvärtom!


Här kommer lite tips på billiga rätter till vardags och fest. Inlägg som jag har samlat ihop från tidigare inlägg i bloggen. Det är inte alltid det står nåt recept med, men är det något ni verkligen vill ha recept på då så hör av dig! Jag är mer ute efter att tipsa och ge uppslag och inspirera :)

Dillstuvad potatis, stekt korv och smörslungade morötter











































Jag har säkert fler på lut, men det får räcka för nu. Kanske kommer jag med en uppföljning om nån vill ha! :)







2 kommentarer:

  1. Härliga recept! Jag skrev ut flera av dom.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad roligt :) Hoppas att du gillar dem om du väl lagar dem!

      Radera